4/12/08

Escriptori

Ordinador portàtil, taula, llibre de nada, dvd de metallica, telèfon mòbil, desodorant, cartera, llibretes, càmera digital, diccionari català - anglès, calculadora, targeta de la seguretat social, carregador de la càmera digital, llibre de si menges una llimona sense fer ganyotes, suro, calendari, xinxetes, dvd per gravar, estoig d'ulleres, dues fotos de quan era petit, paquet de mocadors, cds, game boy advance, un altre estoig d'ulleres, retoladors staedtler, cançoner, apunts i llibretes de l'any passat, llibres d'estudi, discman, bafles, compàs, gravadora, mines de tot tipus, cables, cables endollats.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

oh sergi! quina gran sorpresa :)
intentaré actualitzar diaria o setmanalment XD
ja veurem.

eh, mola el teu text, i el teu escriptori cla

muaa

Puff ha dit...

Ma agradat mol aqesta idea;sense verbs es pot fer un text, guai.

the secret garden ha dit...

Quina sorpresa més gran, no?
la veritat es que em fa ilusio tenir un lloc per poder expresar-me :)
però tranquil, que el teu blog sempre superara el meu sergi xd
un peto d'aquells tan lletjos que no agraden a ningu!

Anònim ha dit...

kin escriptori més vulgar... és ben b com qualsevol altre...

Marta ha dit...

recordo la teva cara de preocupació al fons del banc, recolzat als meus genois. tot era bastan borrós i es movia molt ràpit i lent a l'hora..
bueno, gràcies, veure't allà m'ha calmat. espero que la kàtya t'hagi donat de part meva els Dvd's d'Herois :).
bé, vaig a tirar-me al llit que començo a marejar-me. :S

un petonet maku!
digali de part meva a la mire que és un pollastre mollat a punt de mollar... ella ho entendrà ;).

Anònim ha dit...

Gran text sergi ;) ma agradat k hi aparegués el meu llibre de Nada, jaja potser has llegit + del k vaig llegir jo, pro mira..ja tns quelcom ks meu.

muaks!


D.