4/3/09

Letters












5 comentaris:

Yasmina ha dit...

:O

súblim!!!! quina simplicitat! m'encanta!!! ho has fet tu??

oooohhhhhh!!

Anònim ha dit...

e tiu...com encaixa la musica q estic escoltant amb la succesió d'imatges que has fet!

Puff ha dit...

Guapissim... m'ha encantat

Irene Pujadas ha dit...

si? jo sincerament no tenia ni idea de què era un fanzine fins que vaig topar amb la publicació aquesta i llavors sí que vaig estar buscant i tot i que guai, aviam si us surt bé :)

Anònim ha dit...

o.o
en el temps q fa q no et veig t'has convertit en un artista. A prop de casa meva a vegades passa un poeta d'aquests bohemis xurrats q es passeja pels carrers amb barret de copa i vestit "estrambòticament" (m'ha fet gracia la paraula, sempre la poses por ahi xD)



atentament,


M.D.G