23/10/08

Diàlegs

...
- Tan bon punt arribi li diré, sí.
- Ben fet, s'ho mereix.
- No sé, potser no.
- Bé és possible.
- Però estic molt trist, saps?
- Si si, estic amb tu.
- Doncs li diré. Li deixaré anar tal com raja.
- Pensa primer una mica el que vols dir-li, com ho vols encarar, quin vocabulari utilitzaràs i tot això.
- No, sense pensar, directe, amb força, que noti el dolor que sento a dins.
- Oh sí! M'ho estic imaginant, quina cara posarà!
- I t'imagines la meva?
- També! Estaràs seriós, apretant fort les celles, parpadejant el mínim possible, les venes i els tendons del coll a punt de rebentar...
- Millor no m'exalti gaire, diuen que no va bé pel karma.
- Ah, doncs... llavors prent-ho amb més calma, i pots utilitzar la tàctica de la llagrimeta.
- Sí, és bona, però s'ho ensumarà. Si no ho puc treure de dins amb tota la ràbia, potser que ho deixi córrer.
- Per què?
- Ei, pensa en el karma!
- Ah clar, és cert. Un altre dia.
- Un altre dia.
...

3 comentaris:

ferry ha dit...

Sí, pensa en el karma. EL karma és l'únic element que et pot ajudar realment, ell és qui en els moments més crítics et possa a lloc, qui en els moments més emocionant et temperamenta, el karma forma part de tu i del món. És el regulador, la balança que posa les coses al seu lloc

Anònim ha dit...

ets un artista..

Puff ha dit...

Com mola....