29/4/08

Here I am.

No saps quan és, per això sempre et resulta espontani i sorprenent. La ment treballa impertorbable i incessant dins del teu subconscient, fa moure tots els motors amagats a cada racó de la massa encefàlica. I de sobte apareix ella. Sense immutar-se. Tal com ve s'apodera de tu i et converteix en la seva eina de creació tangible. Formes part d'un procés complex, gairebé com un somni, on ella i el teu cos es posen en comú, aconseguint així una de les meravelles més fantàstiques i emocionants de l'ésser humà.

Realment la inspiració sorgeix quan no en tens.

7 comentaris:

Irene Pujadas ha dit...

Hi ha d'haver alguna raó per la qual vingui, la col·lega. Vull dir que hi ha un dia que tens ganes d'escriure però no saps ni què escriuràs ni com t'ho faràs ni res de res i per més que ho intentes no pots. En canvi recordo que un dia en plens examens estava allà empotrada a la taula de l'escriptori, en plan amargat, i de sobte vaig pillar un full i em va sortir allò del pet (és igual, una parida que vaig posar al blog, però que realment la idea la tenia però em va sortir escrit i brodadet en plena setmana d'examens). I t'ho juro, em va fer una alegria tremenda. Vaja, que no sé, que la inspiració o el que sigui potser es mou x algun mecanisme però fa el que li dóna la santíssima gana.
I apa Sergi, ho escupo tot tal com ha rajat i sapigues que m'ha agradat el teu blog :)

Anònim ha dit...

Hola molt bones torono a ser John Arbacal. Es bona aquesta inspiracio improvitzada!

Jo votu per la resposta ALTRES que no hi es! xD


apaaa!

Anònim ha dit...

/minigarry

impressionant el text sergii!!!
en seriu

un pto

Anònim ha dit...

Atention please: VFP passant pel blog.

Com va Sergi!No se si tns la smana NEGRA aksts dies...pro a mi ja m'stan començan a dona pel sac,i tinc ls "diths" k com continui mossegant-los m kdaran munyons.

M'ha decebut mol k la gen pensi k l'home ve de la TV. Si sta clar k venim d Nostre Senyor,¡Home,criaturetes de Déééu!
xDxD (Encara k hi ha especimens k venen dl mico SEGUR,clar exemple n'és l'Ehte..ban. xD)


Inga noi,fins la propera!(sperem k sigui aviat)

muakKs!


[diths!]

Anònim ha dit...

Sergi ets el meu idol, quan vax descubrir el teu blog u vax curruburar: vui se cm tu...


Firmat....Puff

Marcel Farran ha dit...

el text molt guapo pro jo vull veure dibuixos teus! no em crec k amb un text sobre la inspiració no tingessis cap idea per algun dibuix XD

gran frase: la inspiració sorgeix quan no en tens, potser una mica redondant pro és de fet una constatació prou interesant.

Yasmina ha dit...

Cert, cert, cert... :)

Seria interessant poder guardar la inspiració dins un potet quan arriba i no la pots utilitzar per diverses raons com, que estas al tren i no tens un fotut boli i paper per escriure... o que et pilla en un moment en que seria friki posar-te a escriure en mig de del carrer, o d'una plaça, o... allà on sigui...

Gràcies pel comentari!