15/4/08

Llibre dels fets que no s'entenen v.1.0

1- Per què quan tenim molta set patim molt, i només bebent uns 3 segons ja se'ns passa? No hauria de ser proporcional el patiment i el plaer?

2 - Per què Catalunya, sent un país de catalans, ha d'estar governat per un espanyol?
3 - Per què quan tinc les mans brutes sempre em pica el nas?

4 - Per què a Dragon Ball GT el Trunks de cop es torna un mitja merda quan va ser ell qui només va necessitar 10 segons per matar en Freezer?

5 - Com és que en Hanamichi Sakuragi és pel-roig, altíssim, però és japonés?

6 - Com és que el Caprabo de baix de casa meva és més car que el de dalt del poble?



...Afegiu les vostres preguntes al servei de comentaris del blog, gràcies.






*El resultat de l'enquesta anterior ha estat:
Si A és B, i B és C... A és igual a C! Sí, resposta correcte (suposem), però sou uns avorrits, per alguna cosa vaig posar quatre respostes més divertides.

4 comentaris:

MarginatSocial ha dit...

3- Sii!!!! com fot.
4- Relacions temporals i adjustaments als enemics, Trunks de GT no ha fet el entrenament amb son pare abans del combat contra Cell. I a GT tothom es torna débil menys goku al final i Vegeta
5- si et fixes... no té els ulls rasgats com el de cabell negre, és com el gitano de Oliver&Benji.

Anònim ha dit...

1- qui t'ha dit que el plaer hauria de ser proporcional al patiment? en tot cas, com fot, però que bé que senta!

2- Per què tinc un munt de preguntes i quan me les pregunten no sé què preguntar?

Anònim ha dit...

Hergi!!

xD(m'ncanten ls preguntes akstes)

1- Quant a la set...a mi no em passa lu dels 3 segons. Jo cuan tinc set m bec 3/4 de l'ampolla(i axo k es de litre)i ksi smpre akbo ennuegant-me a causa de les ansies..xD

2- (modesta opinio personal): perk tot i k Catalunya s un pais precios i meravellos; t una gran malaltia, k es estar subeditat a Spain. ¿Perk ns envien ls inmigrants k arriben a Cadis amb autobusos fins a Lleida i els deixen alla?(no es conya),¿perk catalunya s la unica comunitat k fa treball d recerca?¿perke amb ls matexos euros k a Catalunya t compres un trastero, a la resta d'Spain tens casi una mansio?... ¬¬ (quiza porque la vida es perra?)

3- A mi lu d ls mans nom pasa, pro si ks veritat k tinc com un sensor i si stan brutes m moru d rabia si no m ls puc rentar al moment.

4- (coses de l'Akira Toriyama, suposu)

5- ...(no se ki es en Hanamichi Sakuragi)

6- Jaja, en axo no m'havia fixat. Suposu k es x la situacio geografica, k x alla passa + gent, i perk te parking i ascensor i tal...(nu se).


K vagi be!!

*muaKks!


[diths!]

Anònim ha dit...

amb la tercera l'has clavat sergiot.
jajajaj
FRANCINA